MLM: Ποιος λέει ψέματα;


Είναι πραγματικά αληθινές οι πληροφορίες που παίρνετε για το MLM; Η πηγή από την οποία παίρνετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε είναι αξιόπιστη; Μάθετε πώς να καθορίζετε εάν οι πληροφορίες που σας δόθηκαν για το δικτυακό μάρκετινγκ είναι έγκυρες.


Πώς καθορίζετε ποιες πληροφορίες είναι αξιόλογες; Έχουν όλοι οι συγγραφείς την ίδια αξία για σας; Φυσικά και η απάντηση είναι όχι, όλοι το ξέρουν ότι η απάντηση είναι όχι. Αλλά αν ρωτούσατε τους ανθρώπους "Ποια μέθοδο χρησιμοποιείς για να καθορίσεις αν αυτό που διαβάζεις ή ακούς έχει αξία ή όχι;" θα παίρνατε μερικές αρκετά χαζές απαντήσεις.

Μια κυρία κάποια στιγμή μου είπε ότι καθορίζει την εγκυρότητα αυτών που διαβάζει με βάση το αν αυτές οι πληροφορίες είναι ισορροπημένες, δηλαδή, εάν ο συγγραφέας αναγνωρίζει και τις δύο πλευρές ενός θέματος, τότε αυτή πιστεύει ότι το περιεχόμενο είναι αληθινό και αξιόλογο. Αυτό είναι λίγο χαζό γιατί με βάση την πεποίθησή της, εάν κάποιος είναι απολύτως σίγουρος για το θέμα του τότε αυτή δεν τον εμπιστεύεται.


Κάποιος άλλος ισχυρίζεται ότι εξαρτάται από το αν η ιστοσελίδα ή ο παρουσιαστής έχουν επαγγελματική εμφάνιση. Και αυτό είναι χαζό και μπορεί να οδηγήσει σε πολλούς λάθος δρόμους. Με αυτό το σύντομο άρθρο θέλω να μοιραστώ μαζί σας το πώς να καθορίζετε ποιανού συμβουλές να ακολουθείτε.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να καθορίσετε από οποιονδήποτε συγγραφέα που ακούτε ή διαβάζετε είναι το αν ακούτε την πεποίθησή του σε κάποιο θέμα, ή αν αυτό που ακούτε είναι αποδείξιμο γεγονός. Με στεναχωρεί ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι διαβάζουν την πεποίθηση κάποιου πάνω σε ένα θέμα και λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο σε όλη την υπόλοιπη ζωή τους, λες και ο συγγραφέας τους έδωσε αποδείξιμες πληροφορίες. Θυμάμαι έναν καθηγητή ιστορίας που έδινε στην τάξη τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις σαν να ήταν αντικειμενικές. Το λυπηρό μέρος ήταν ότι υπήρχαν άνθρωποι που δέχθηκαν την πεποίθησή του, κυρίως για το λόγο ότι φαινόταν να έχει κύρος, αλλά οι πληροφορίες που μας έδωσε για τη θρησκεία ήταν μόνο οι πεποιθήσεις του και καμία από αυτές δεν ήταν αποδείξιμη.

Αφού το είπαμε αυτό, πρέπει να είσαστε πολύ προσεκτικοί όταν διαβάζετε ή ακούτε δηλώσεις υποτιθέμενων "γεγονότων" που σας αποπροσανατολίζουν. Για παράδειγμα, πρόσφατα διάβασα ότι "Οι πιθανότητές σας να βγάλετε χρήματα στο δικτυακό μάρκετινγκ είναι χαμηλότερες από το να κερδίσετε στο καζίνο". Λοιπόν, στην πραγματικότητα οι υψηλότερες πιθανότητες που μπορείτε να έχετε στο καζίνο είναι στη ρουλέτα, όπου οι πιθανότητες είναι λίγο κάτω από το 50/50. Οπότε η δήλωση του συγγραφέα είναι αληθινή. Αλλά ο τρόπος με τον οποίο σας ξεγέλασε ο συγγραφέας είναι υπονοώντας ότι το να βγάλετε χρήματα στο δικτυακό μάρκετινγκ βασίζεται στις πιθανότητες ή στη τύχη. Δεν είναι έτσι. Βασίζεται στις επιδόσεις. Οπότε ολόκληρη η στατιστική είναι στην πραγματικότητα άσχετη. Εάν ο συγγραφές είχε πραγματικά πετύχει στο δικτυακό μάρκετινγκ θα το ήξερε αυτό. Ο συγγραφέας σας ξεγέλασε επίσης βγάζοντας τη στατιστική εκτός περιεχομένου. Ο συγγραφέας δεν σας είπε ότι καμία επιχείρηση στον κόσμο δεν θα σας δώσει αυτές τις πιθανότητες του 50/50. Δεν υπάρχει στον κόσμο καμία ιδέα για να βγάλετε χρήματα όπου το 50% των ανθρώπων που τη δοκιμάζουν βγάζουν πολλά χρήματα. Οπότε, παρόλο που η δήλωσή του ακούγεται τεκμηριωμένη, είναι παραπλανητική.

Αλλά ίσως η πιο χρήσιμη ιδέα που μπορώ να σας διδάξω είναι ότι υπάρχουν 3 είδη συγγραφέων περιεχομένου. Απλά για να ξέρετε ο τρόπος που χρησιμοποιώ τη λέξη συγγραφέας περιλαμβάνει και την γραπτή και την προφορική επικοινωνία. Ορίστε τα 3 είδη συγγραφέων:

1. Αυτοί που δεν το έχουν κάνει ποτέ.
2. Αυτοί που το έκαναν και απέτυχαν.
3. Αυτοί που το έκαναν και πέτυχαν.
Το πρώτο είδος συγγραφέων είναι συγγραφείς που δεν έχουν κάνει ποτέ αυτό για το οποίο γράφουν ή μιλάνε. Συγγραφείς εφημερίδων, περιοδικών, τηλεόρασης και δημοσιογράφοι σπάνια έχουν κάνει αυτό για το οποίο γράφουν ή μιλάνε. Οι πληροφορίες τους προέρχονται από διαδόσεις και φήμες και συνήθως δεν έχουν καμία σχέση με το θέμα που περιγράφουν. Πολλοί δικηγόροι, καθηγητές, γονείς, δίνουν συμβουλές για πράγματα που δεν έχουν κάνει ποτέ. Η πλειοψηφία των βιβλίων στο βιβλιοπωλείο είναι από συγγραφείς που δεν έχουν κάνει ποτέ αυτό για το οποίο γράφουν ή μιλάνε. Μπορούν να γράψουν ή να μιλήσουν γι αυτό αλλά δεν μπορούν να πετύχουν στο να το κάνουν. Οι πληροφορίες τους σπάνια είναι ακέραιες γιατί βασίζονται στη φαντασία, ή σε πληροφορίες που πήραν από άλλους ή σε φήμες. Αυτό το πρόβλημα γίνεται ακόμη πιο πολύπλοκο όταν κάποιος επαναλαμβάνει πληροφορίες που άκουσε από τα ΜΜΕ. Τώρα υπάρχουν 2 στρώσεις ανθρώπων που δεν μπορούν να κάνουν αυτό για το οποίο μιλάνε, αλλά νομίζουν ότι ξέρουν κάτι γι αυτό.


Οι συγγραφείς που δεν έχουν κάνει ποτέ αυτό για το οποίο μιλάνε ή γράφουν ή που δεν έχουν πετύχει ποτέ σ’ αυτό δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να αποδώσουν τη κατάλληλη σπουδαιότητα στο θέμα. Μπορείτε πάντα να αναγνωρίσετε τους συγγραφείς που δεν έχουν κάνει ποτέ αυτό για το οποίο μιλάνε γιατί το περιεχόμενο είναι ελαφρώς ή πολύ εκτός του σωστού θέματος. Για παράδειγμα, διάβασα ένα άρθρο στο διαδίκτυο που ισχυριζόταν ότι η επιτυχία στο δικτυακό μάρκετινγκ είναι μαθηματικά αδύνατη. Βλέπετε τι εννοώ για τους συγγραφείς που γράφουν για κάτι που δεν έχουν κάνει ποτέ; Αυτός εδώ έχει χάσει το θέμα εντελώς! Και όσο για τη μαθηματική του θεωρία, είναι σαν να ισχυρίζεται ότι είναι επιστημονικά αδύνατο να πετάει η μέλισσα. Του έχει περάσει ποτέ η ιδέα να το ψάξει λίγο; Η βιομηχανία του MLM κάνει πωλήσεις προϊόντων αξίας 109 δις δολαρίων και χιλιάδες άνθρωποι κερδίζουν εκατομμύρια δολάρια. Συν του ότι η πιο παλιά εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ συνεχίσει να μεγαλώνει.

Το δεύτερο είδος συγγραφέων είναι αυτοί που έχουν αποτύχει σ’ αυτό για το οποίο γράφουν ή μιλάνε. Όταν κάποιος έχει αποτύχει σ’ αυτό για το οποίο γράφει ή μιλάει είναι συνήθως επικριτικός για το θέμα και για όσους το κάνουν. Όταν κάποιος είναι επικριτικός για κάτι, έχει την τάση να βρίσκει μειονεκτήματα σ' αυτό. Γιατί; Επειδή κάποιο στοιχείο γι αυτό το θέμα αποτελεί μυστήριο γι αυτόν. Αισθάννεται ανεπαρκείς. Είναι ολοφάνερο ότι δεν μπόρεσε να καταλάβει κάποιο μέρος αυτού του αντικειμένου και παραιτήθηκε πριν μάθει τι είναι.


Πάρτε για παράδειγμα κάποιον που ήθελε να γίνει επενδυτής ακινήτων, αλλά απέτυχε. Θα προβάλλει την αρνητική του εμπειρία σε ό,τι γράφει ή λέει για τη δουλειά αυτή. Τυπικά θα γράφει για όσα είναι δύσκολα, λανθασμένα ή επικίνδυνα στον κλάδο των ακινήτων. Γιατί; Επειδή ποτέ δεν βρήκε τον τρόπο και κάποιος που πετυχαίνει σ’ αυτόν τον κλάδο τεκμηριώνει την ανεπάρκειά του στο θέμα των ακινήτων. Ο χειρότερός του εφιάλτης είναι οι άνθρωποι που πετυχαίνουν στις επενδύσεις ακινήτων. Η αρνητικότητά του εστιάζει στην πλευρά του κλάδου αυτού που τον έκανε να αποτύχει, αλλά το πιο πιθανό είναι να μην ξέρει για ποιο λόγο απέτυχε. Οπότε προσπαθεί να παρουσιάσει τα πάντα για τις επενδύσεις ακινήτων αρνητικά, συμπεριλαμβανομένων και όσων ασχολούνται με αυτό.


Απλά μια προειδοποίηση: για κάθε αντικείμενο, οι άνθρωποι που παραιτήθηκαν είναι περισσότεροι από αυτούς που πέτυχαν. Οπότε θα βρείτε πολύ περισσότερες αρνητικές πληροφορίες για ένα αντικείμενο απ’ ότι θετικές πληροφορίες.


Μην δέχεστε συμβουλές από συγγραφείς που έχουν παραιτηθεί από αυτό για το οποίο γράφουν ή μιλάνε. Είναι χολωμένοι και δεν θέλουν εσείς να πετύχετε εκεί που αυτοί απέτυχαν. Η επιτυχία των άλλων απλά αποδεικνύει τη δική τους ανεπάρκεια. Μπορεί να ισχυρίζονται ότι το μόνο που θέλουν είναι να σας προστατέψουν, αλλά στην πραγματικότητα το μόνο που θέλουν είναι να προστατέψουν τον εαυτό τους από την αίσθηση αποτυχίας, εμποδίζοντας εσάς από το να προσπαθήσετε και να πετύχετε.

Το τρίτο είδος συγγραφέων είναι αυτοί που έχουν πετύχει σ’ αυτό για το οποίο γράφουν ή μιλάνε. Εάν κάποιος συγγραφέας έχει πετύχει σ’ αυτό για το οποίο γράφει ή μιλάει είναι ένα πολύτιμο πλεονέκτημα για σας. Και αξίζει να ακούσετε τη συμβουλή του. Ξέρουν τι είναι σημαντικό και τι δεν είναι για το θέμα αυτό. Εάν οι πληροφορίες που ακούσατε από τα δύο πρώτα είδη συγγραφέων σας προκαλούν ανησυχία, ζητήστε από κάποιον συγγραφέα του τρίτου είδους να σας τις εξηγήσει. Θα μπορέσουν να σας εξηγήσουν πώς έχουν τα πράγματα και να κατηγοριοποιήσουν τις πληροφορίες ώστε να είναι όλα λογικά.


Παρακαλώ σημειώστε ότι υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα σε κάποιον που έχει πετύχει στο αντικείμενό του και κάποιον που είναι απλά ενημερωμένος γι αυτό. Απλά επειδή κάποιος έχει μελετήσει το αντικείμενο ή ασχολείται με αυτό για 20 χρόνια δεν σημαίνει ότι είναι και πετυχημένος σ’ αυτό. Μια κομμώτρια μπορεί να ξέρει τα πάντα για τα μαλλιά, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι μπορεί να κάνει κάποιο κούρεμα που θα ευχαριστήσει τον πελάτη της. Ένας ψυχολόγος μπορεί να είχε την ικανότητα να ακούσει τους καθηγητές του και μπορεί να είχε την ικανότητα να διαβάσει όλα τα βιβλία που έπρεπε και ίσως είχε την ικανότητα να περάσει τις κρατικές εξετάσεις γι αυτό το αντικείμενο, αλλά μπορεί να διορθώσει τα προβλήματα κάποιου άλλου ανθρώπου; Εάν δεν μπορεί, μην ακολουθήσετε τις συμβουλές του. Ένας μαθητής που έχει εκπαιδευτεί σε ένα αντικείμενο το μόνο που έχει αποδείξει είναι ότι έχει την ικανότητα να είναι πετυχημένος μαθητής. Δεν έχει αποδείξει ότι έχει την ικανότητα να εκτελέσει με επιτυχία το αντικείμενο αυτό.


Ο άνθρωπος από τον οποίο πρέπει να δέχεστε συμβουλές για ένα θέμα που ερευνάτε είναι ο άνθρωπος που έχει τα αποτελέσματα που επιθυμείτε. Εάν θέλετε να πετύχετε ακολουθήστε τις συμβουλές αυτών που έχουν πετύχει.

Σαν συμπέρασμα, η πιο εύκολη συμβουλή στον κόσμο που δίνεται ή παίρνεται για επιχειρήσεις ή για άλλα εγχειρήματα με σκοπό το χρήματικό κέδρος είναι "Μην το κάνεις". Αλλά έχετε στο μυαλό σας την εξής ιδέα για τα χρήματα:



Το μεγαλύτερο ποσό χρημάτων που θα χάσετε ποτέ




είναι το ποσό που δεν θα βγάλετε ποτέ.



Ας πούμε ότι κοιτάτε μια δουλειά όπου μπορείτε να βγάζετε ένα εκατομμύριο ευρώ το χρόνο και απαιτεί μία επένδυση μερικών χιλιάδων ευρώ. Υπάρχουν άνθρωποι που βγάζουν αυτό το ποσό στην επιχείρηση που ερευνάτε. Αλλά κάποιος σας δίνει την απλή συμβουλή του "Μην το κάνεις". Οπότε δεν το κάνετε. Μπορεί να νομίζετε ότι εξοικονομήσατε μερικές χιλιάδες ευρώ αλλά αυτό που χάσατε πραγματικά είναι ένα εκατομμύριο ευρώ το χρόνο. Το κόστος αυτής της κακής συμβουλής που δεχτήκατε ήταν πολύ πιο ακριβό από τις λίγες χιλιάδες ευρώ που εξοικονομήσατε.



Εάν διαβάζετε μια ιστοσελίδα ή ακούτε κάποιον που σας συστήνει να ΜΗΝ κάνετε μια συγκεκριμένη επιχείρηση, απλά ζητήστε τους μια καλύτερη εναλλακτική λύση που θα έχει τις ίδιες αποδοχές και φυσικά μην δέχεστε την συμβουλή τους εκτός εάν έχουν πετύχει στην επιχείρηση που συστήνουν.



Ελπίζω αυτές οι πληροφορίες να σας βοηθήσουν να καθορίσετε από ποιον θα δέχεστε συμβουλές.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...