Μία ερώτηση που μπορεί να σας αλλάξει τη ζωή






Μία σύντομη ιστορία που χρησιμοποιώ για να βοηθήσω να τους υποψηφίους μου να πάρουν μία απόφαση:


"Όταν παρακολούθησα το πρώτο μου meeting, και άκουσα για αυτή την ευκαιρία, ο άνθρωπος που με κάλεσε εκεί μου είπε το εξής: «Θοδωρή, θέλω να σκεφτείς - μη μου πεις - αλλά θέλω να σκεφτείς πόσα χρήματα έχεις αποταμιεύσει στην τράπεζα τα τελευταία 5 χρόνια. Σκέψου πόσες ώρες δούλευες, τι προσπάθεια αφιέρωσες και μετά σκέψου πόσα χρήματα έχεις στην τράπεζα μετά από 5 χρόνια δουλειάς; Τώρα, αν συνεχίσεις να κάνεις τα ίδια πράγματα, να έχεις την ίδια δουλειά και να έχεις τις ίδιες συνήθειες μετά από 5 χρόνια, απλά θα διπλασιάσεις το ποσό που έχεις στην τράπεζα. Αν είσαι ευχαριστημένος με αυτό, τότε μπορείς να συνεχίσεις αυτό που κάνεις. Αν δεν είσαι ευχαριστημένος, τότε μπορείς να ξεκινήσεις κάτι μαζί μου που θα σου δώσει τη δυνατότητα να το αλλάξεις αυτό.» Και τότε σκέφτηκα ότι … δουλεύοντας τα τελευταία 5 χρόνια έχω αποταμιεύσει "0". Οπότε 0 Χ 2 = 0. Η απόφαση ήταν εύκολη από εκεί και μετά."


Επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι παρακινούνται για να φύγουν μακρυά από κάτι που τους προκαλεί πόνο, χρησιμοποιήστε απλά παραδείγματα και ιστορίες που δημιουργούν την εικόνα του μέλλοντός τους - το τι επρόκειτο να συμβεί αν ΔΕ γραφτούν στο δίκτυό σας. Στη συνέχεια δείξτε τους τι θα κερδίσουν αν τελικά γραφτούν.


Μπορεί να μη γραφτούν εκείνη την ώρα, αλλά να είστε σίγουροι ότι θα τους βάλετε σε σκέψεις. Αυτό το απλό παράδειγμα, είναι κάτι που δύσκολα βγαίνει από το μυαλό του υποψηφίους σας.


Συμφωνείτε;


Θεόδωρος Αραμπατζής
http://www.network-marketing.gr/search?updated-max=2013-04-17T09:20:00%2B03:00&max-results=3&start=3&by-date=false
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...