6 Βήματα για να ξεκινήσετε μία συζήτηση στο τηλέφωνο





Το να τηλεφωνείτε ανθρώπους από μία καλή λίστα υποψηφίων είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς και άνετους τρόπους να χτίσετε την επιχείρησή σας.






Ο λόγος που ισχύει αυτό είναι πολύ απλός. Οι άνθρωποι στους οποίους τηλεφωνείτε έχουν ήδη "σηκώσει το χέρι τους" … έχουν δείξει μία ανάγκη … ενδιαφέρονται να κάνουν μία αλλαγή και να κάνουν αυτή την αλλαγή μέσω μίας επιχείρησης από το σπίτι.






Και κατά τη διάρκεια της ενδιαφέρουσας εποχής που ζούμε με την παγκόσμια οικονομία σε ύφεση και μία νέα οικονομία και ένας νέος κόσμος να γεννιέται, ένα πράγμα είναι σίγουρο … όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα ψάχνουν και θα είναι ανοιχτοί σε έναν διαφορετικό τρόπο να ασφαλίσουν την τωρινή τους κατάσταση και μέλλον. Θα αρχίσουν να ανταποκρίνονται όλο και πιο συχνά σε ευκαιρίες εργασίας από το σπίτι.






Επίσης θα ψάχνουν κάποιον αυθεντικό άνθρωπο τον οποίο μπορούν να εμπιστευτούν και να δουλέψουν μαζί του.






Το να απαντήσετε στα τηλεφωνήματά τους και να τους τηλεφωνήσετε είναι μία άλλη δεξιότητα που θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε και να ασφαλίσετε το δικό σας μέλλον.






Επομένως, το να χρησιμοποιήσετε μία καλή λίστα υποψηφίων ή να συγκεντρώσετε τους δικούς σας υποψήφιους έχει πολλά πλεονεκτήματα.






Ωστόσο, αν βρείτε ότι η συχνότητα μετατροπής σας είναι πολύ χαμηλή … και μ' αυτό εννοώ, ότι τηλεφωνείτε σε πολλούς υποψηφίους για να γράψετε έναν .. τότε η αιτία του προβλήματος θα μπορούσε να είναι ο τρόπος που προσεγγίζετε τις επαφές σας.






Για παράδειγμα, πολλοί Δικτυωτές έχουν διδαχθεί να:






* Χρησιμοποιούν "κονσερβοποιημένα" σενάρια όταν κάνουν τηλεφωνήματα.






* Εστιάζουν στο να κάνουν το άτομο όσο πιο γρήγορα γίνεται να παρακολουθήσει μία παρουσίαση ή ένα website το οποίο θα κάνει το "κλείσιμο".






Και εκεί βρίσκεται η αιτία του προβλήματος που κάνει τους περισσότερους ανθρώπους να είναι αντιδραστικοί απέναντί σας.






Νιώθουν ότι τους φέρεστε σαν τίποτα περισσότερο από πρόβατα στο μαντρί. Μπορούν να δουν ποιος είναι ο σκοπός σας και μπορούν να καταλάβουν ότι δεν είναι πραγματικά να τους βοηθήσετε να καλύψουν τις ανάγκες τους - αλλά ότι εσείς θέλετε να καλύψετε τις δικές σας!






Δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι άνθρωποι μισούν να τους φέρονται μ' αυτό τον τρόπο … και ανταποκρίνονται δημιουργόντας αντίσταση μέσω των αντιρρήσεων και της απόρριψης.






Έτσι, για να σας βοηθήσω να αποφύγετε αυτή την παγίδα, ρωτήστε τον εαυτό σας αυτή την ερώτηση … "Γιατί απάντησε αυτό το άτομο στη διαφήμισή/ιστοσελίδα μου σχετικά με την επιχειρηματική μου ευκαιρία;"






Η απάντηση είναι ότι κάτι λείπει και ότι ψάχνουν να κάνουν μία αλλαγή στη ζωή τους.






Οπότε η δουλειά σας είναι να βρείτε τι είναι αυτό πέρνοντάς τους συνέντευξη και επιτρέποντάς τους να μιλήσουν γι' αυτό. Ψάχνετε να ανακαλύψετε αν η λύση σας θα ταιριάξει μ' αυτό που ψάχνουν.






Ίσης σημασίας, είναι να ανακαλύψετε αν είναι το είδος τους ανθρώπου που ψάχνετε. Κάποιον που θα είναι ένα ενθουσιώδες και δραστήριο μέλος της ομάδας σας.






Είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσετε πως το να ξεκινήσετε τη συζήτηση σωστά είναι κρίσιμο.






Εδώ είναι μία φόρμουλα έξι βημάτων που σας προτείνω να χρησιμοποιήσετε για να τηλεφωνήσετε και να συνδεθείτε με κάποιον από μία λίστα υποψηφίων:






Βήμα 1: Δηλώστε ποιος είστε.






Βήμα 2: Από που είστε.






Βήμα 3: Δώστε τους μία ιδέα για το λόγο που τηλεφωνείτε, αναφέροντας και υπενθυμίζοντάς τους ότι σας το ζήτησαν.






Βήμα 4: Ρωτήστε τους αν είναι καλή στιγμή να μιλήσετε.






Βήμα 5: Ανακαλύψτε αν συνεχίζουν να ψάχνουν.






Βήμα 6: Βρείτε ποια είναι η τωρινή τους κατάσταση και ρωτήστε πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε.






Και εδώ είναι μία ερώτηση που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε (προσαρμόστε την για τη δική σας κατάσταση) στο Βήμα 6 στην αρχή της συζήτησης …






"Πριν μιλήσω γι' αυτό που έχω να σας προτείνω, ίσως θα μπορούσατε να μου πείτε … τί ήταν αυτό που διαβάσατε στη διαφήμιση που σας τράβηξε την προσοχή;" (Ή κάποια άλλη ερώτηση που σας δίνει εικόνα των αναγκών του).






Επομένως όταν τηλεφωνείτε σε υποψηφίους, επικεντρωθείτε στο σκοπό σας, ο οποίος είναι να ανακαλύψετε πώς και αν μπορείτε να βοηθήσετε το άτομο με το οποίο μιλάτε.






Τα τηλεφωνήματά σας θα είναι τότε πιο παραγωγικά και πιο απολαυστικά.






Μπορείτε να μάθετε πολλά περισσότερα, για το πως να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα όταν τηλεφωνείτε σε υποψηφίους, από το βιβλίο "Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ"






Το σημαντικό είναι να χρησιμοποιείτε την προσέγγιση που θα σας κάνει να είστε Ακαταμάχητοι στην αγορά δίνοντάς σας αυτοπεποίθηση και κατανόηση για το πως μπορείτε να τους βοηθήσετε να πετύχουν τους στόχους τους.http://www.network-marketing.gr/2010/11/6.html






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...