Καινουριο Τσεκούρι Ή Παλιό Αλυσοπρίονο;

Ας πούμε ότι εγώ κι εσείς πιάναμε μία δουλειά σαν ξυλοκόποι.

Και μας έθεταν διορία 1 εβδομάδα για να αποφασίσουν ποιον θα κρατήσουν.

Εσείς, ένας γεροδεμένος και σκληραγωγημένος ξυλοκόπος, έχετε χρόνια πείρα και πολύ δύναμη.

Διαλέγετε ένα καινούριο τσεκούρι με λαβή τελευταίας τεχνολογίας για γερό κράτημα και όσο το δυνατόν μικρότερο βάρος. Επιπλέον το βάζετε για ακόνισμα στο καινούριο μηχάνημα της εταιρείας που το κάνει κοφτερό σαν ξυράφι.

Έχετε αγοράσει και μία αθλητική ζωήνη για την μέση σας γιατί ξέρετε ότι δεν διαφέρετε από έναν αθλητή που προπονείται σκληρά - μόνο που εσείς πρέπει να το κάνετε κάθε μέρα για να βγάλετε το ψωμί σας...

Είστε έτοιμος για δράση!!! ξεκινάτε να κόβετε δέντρα και όποτε το τσεκούρι σας στομώνει, είστε τυχερός, γιατί το καινούριο μηχάνημα ακονίσματος είναι φορητό και βενζινοκίνητο. Πηγαίνετε και το κάνετε πάλι κοφτερό σαν καινούριο!!!

Από την άλλη, εγώ επιλέγω να δανειστώ ένα παλιό αλύσοπρίονο που βρήκα στην αποθήκη της εταιρείας. Είμαι σχετικά άπειρος στην δουλειά και δεν έχω πολύ καλή φυσική κατάσταση. Το αλυσοπρίονο, θέλει συχνά λάδωμα και περιποίηση, και θέλει και καθάρισμα από τα γράσα και τα πριονίδια.

Πάντως, τι λέτε; Όταν τελειώσει η εβδομάδα, ποιος θα είναι αυτός που θα κρατήσει την δουλειά;

Μα, σιγουρα εγώ!

Γιατί; Επειδή είχα την πιο καλή λύση και έβγαλα πολύ περισσότερη δουλειά.

Το δίδαγμα: Αν θέλω να κάνω μία δουλειά, δεν πρέπει να χρησιμοποιώ παραδοσιακές μεθόδους που έκαναν την δουλειά πριν δεκαετίες. Πρέπει να βρω την μέθοδο για να κάνω την δουλειά μου παραγωγική με τον πιο έξυπνο τρόπο.

Η εφαρμογή πάνω στο MLM είναι η εξής: Το να προσπαθώ να κάνω μία επιχείρηση MLM βασισμένη πάνω στις ίδιες μεθόδους και να μαθαίνω στον εαυτό μου και στους συνεργάτες μου τι είανι οι πωλήσεις και πώς να μάθουν να τρώνε τα μούτρα τους στις πωλήσεις, είναι σαν να θέλουν να κόωουν ένα δάσος με τσεκούρια: όσο καλά ακονισμένα και να είναι, όση δύναμη και να βάλουν, ο κόπος είναι απλά πολύ μεγάλος!

Πρέπει να πάρουν αλύσοπρίονο: να μάθουν να δουλεύουν με τις τεχνικές του marketing. Και δεν εννοώ αυτό που οι εταιρείες μας μαθαίνουν ότι είναι το δικτυακό marketing.

Εννοώ ότι άλλο το η διάθεση προϊόντος μέσω ενός δικτύου (αυτό έχει να κάνει με την μέθοδο προώθησης που επέλεξε η εταιρεία) και άλλο να κάνω marketing για να προσελκύσω πελάτες και συνεργάτες στην ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΧΕΙΡΗΣΗ!!!

Επιτέλους!!! Άλλο η εταιρεία σας και άλλο εσείς! Άλλη η τσέπη της εταιρείας σας και άλλη η δικιά σας!!!

Οπότε φέρτε κόσμο στην δική σας επιχείρηση!

Αυτό γίνεται αν εφαρμόσετε τους κανόνες του marketing στην δική σας επιχείρηση.
http://www.paulmlmblog.com/2010/01/blog-post_06.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...