Ξεκίνα να είσαι ο εαυτός σου!





Αρκεί να το πιστέψεις και όλα θα αλλάξουν

Επειδή ζούμε σε δύσκολες εποχές, πρέπει ο καθένας από εμάς να συγκεντρώσει το σύνολο των δυνάμεών του, αλλά πριν, θα χρειαστεί να βρει την δική του διαδρομή γιατί όλοι έχουμε το προσωπικό μας μονοπάτι που μας καθοδηγεί και μας προσφέρει επιλογές και λύσεις. Αυτό φυσικά επιτυγχάνεται μόνο αν δεν αφήσουμε άλλους να μας καθοδηγούν ή να μας κυριαρχούν.
Ζούμε μέσα σε μια εποχή που όλα είναι δυνατά, αρκεί από κάπου να ξεκινήσεις κι αυτό είναι το πιο σημαντικό. Για αυτό, κάθε μέρα, καλό είναι να ορίζεις την πρόθεσή σου και να μην χάνεσαι μέσα στην καθημερινότητα.
Να θυμάσαι ότι εσύ μπορείς να οδηγήσεις τα πράγματα για αυτό να κοιτάς πρώτα μέσα σου για να δεις τι είναι αυτό χρειάζεσαι πραγματικά. Μην ξεχνάς ότι δοκιμάζεσαι και μόνο έτσι θα καταλάβεις ποιος/α είσαι!

Ξεκινώντας να είμαι Εγώ
Η φράση "ξεκινώντας να είμαι εγώ" σημαίνει πολλά:
-Εγώ πρέπει να κάνω την αρχή.
-Μόνο εγώ μπορώ να κάνω την επιλογή.
-Αυτή τη στιγμή, εδώ που βρίσκομαι.
-Όχι με το να αποκλείω ότι έχω τραύματα ή ότι έχω πληγωθεί βαθιά.
-Και όχι να λέω ότι τα πράγματα δεν με αφορούν.
-Δεν κουκουλώνω για να ξεχάσω.
-Γνωρίζω τώρα ότι μέχρι να κάνω την συνειδητή επιλογή να προχωρήσω μπροστά, κανείς άλλος δεν θα με βοηθήσει πιο πολύ.
Γνωρίζω ακόμα ότι όταν επιλέξω να με θεραπεύσω, όλα αυτά που χρειάζομαι θα τοποθετηθούν στον δρόμο μου. Αρκεί να το πιστέψω και όλα θα αλλάξουν!


ΠΗΓΗ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...