Ποια είναι η απάτη στο Δικτυακό Μάρκετινγκ




Όλοι μας έχουμε ακούσει και διαβάσει για πάμπολλες MLM απάτες.

Μάλιστα στο Google, μια από τις keywords, για το δικτυακό μάρκετινγκ

και το MLM, είναι η λέξη απάτη!

Πράγμα που σημαίνει, πως κάτι τρέχει.

Έτσι δεν είναι?

Δε μπορεί να μιλά τόσος κόσμος για κάτι, με τόσο μεγάλη σιγουριά και να μην τρέχει τίποτα!

Όπως ίσως ξέρετε, η σχέση μου με το Δικτυακό Μάρκετινγκ, δεν είναι ούτε πρόσφατη ούτε εφήμερη.

Πρωτοήρθα σε επαφή με το χώρο όταν ήμουν φοιτητής, πριν 12 χρόνια!

Και μέχρι πρόσφατα, δεν είχα κερδίσει (καθαρό κέρδος) ούτε ένα ευρώ από το Δικτυακό Μάρκετινγκ!

Επίσης τα τελευταία 7-8 χρόνια δεν ήμουν μέλος σε καμία εταιρία, αλλά κρατούσα επαφή με το χώρο,

και ενημερωνόμουν από προσωπικό ενδιαφέρον, (ή βίτσιο, πείτε το όπως θέλετε)

Ως εκ τούτου, θεωρώ τον εαυτό μου αντικειμενικό και ενημερωμένο.




Μάλιστα, κάποιος θα μπορούσε να πει, ότι ενδέχεται να είμαι αρνητικά προκατειλημμένος,

μια που στο παρελθόν είχα ασχοληθεί χωρίς να βγάλω χρήματα.

Και παρ όλα αυτά, ΠΟΤΕ δεν έχω δει ΚΑΜΙΑ εταιρία MLM ή δικτυακού μάρκετινγκ να είναι παράνομη!

Και ξέρετε και κάτι?

Ούτε αυτοί που γράφουν από εδώ και από εκεί τις μπούρδες που γράφουν, έχουν δει.

Πώς το λέω αυτό με τόση σιγουριά?

Μα για τον απλούστατο λόγο, ότι όταν ξέρεις κάτι παράνομο, κάποια απατεωνιά,

πας στην αστυνομία και το καταγγέλλεις αντί να γράφεις ανώνυμα ή επώνυμα σε διάφορα blog,

για ότι ξέρεις, ή για ότι νομίζεις ότι ξέρεις.

Μα είναι πυραμίδα!!! γράφουν και λένε.

Καταρχήν, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΑΜΙΔΑ.

ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΓΩΝΟ!!!

ΕΛΕΟΣ πια με την ασχετοσύνη ανθρώπων που δεν γνωρίζουν βασικές γνώσεις γεωμετρίας επιπέδου 5ης δημοτικού!

Η πυραμίδα είναι ένα τρισδιάστατο σχήμα.

ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ!!!

Πώς γίνεται ένα δίκτυο, να είναι τρισδιάστατο???

Τα MLM δίκτυα, αν αναπτυχθούν τέλεια (που ούτε καν αυτό δε γίνεται στην πράξη),

αλλά έστω και αν αναπτυχθούν τέλεια, είναι ΤΡΙΓΩΝΑ!

ΤΡΙΓΩΝΑ!!!

Διότι είναι δισδιάστατα!

Αλλά δε σφάξανε. Σιγά μη τα πούνε τρίγωνα.

Γιατί η λέξη τρίγωνο δεν ακούγετε τρομαχτική.

Φανταστείτε την εξής σκηνή:

Συναντιούνται δύο φίλες στο δρόμο.

-Γεια σου, Μαρία! Καιρό έχω να σε δω! Τι κάνεις?

-Άσε είμαι καταστεναχωρημένη, κα τα στε να χω ρη μέ νη! (συλλαβίζεται η λέξη από τη Μαρία, για να δοθεί έμφαση στο νόημα)

-Γιατί βρε παιδί μου, τι έπαθες?

-Άσε, που να στα λέω! Ο γιός μου έχει μπει σε ένα τρίγωνο!

-???????????

Παραδεχτείτε ότι αυτή η τελευταία φράση, δεν προκαλεί τρόμο.

Am I right, or am I right?

Ενώ η πυραμίδα έχει άλλο ειδικό βάρος ως έννοια.

Αρχαία Αίγυπτος, Φαραώ, Ιστορικό Μνημείο, ο τρόπος με τον οποίο ο μπατζανάκης της ξαδέρφης του Κώστα

έχασε έξι μήνες προσπαθώντας να πουλήσει καλλυντικά και δεν έβγαλε τίποτα κλπ

Για να είμαστε αντικειμενικοί όμως, θα πρέπει να πούμε το εξής.

Όντως υπάρχουν αρκετές εταιρείες, στις οποίες το να κερδίσεις χρήματα, είναι εξαιρετικά δύσκολο.

Υπάρχουν εταιρείες των οποίων τα προιόντα είναι σχετικά ακριβά,

το κέρδος από τη διαφορά χονδρικής λιανικής μικρό, και τα ποσοστά επί των πωλήσεων του δικτύου, λιγοστά.

Εκεί, όντως υπάρχει θέμα με αρκετές εταιρείες.


(Έχουμε ένα post εδώ σχετικά με το ποια στοιχεία πιστεύουμε ότι πρέπει να συνδυάζει μία εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ)

Η δική μου προσωπική εμπειρία ήταν περίπου τέτοια.

Ήμουν μικρός σε ηλικία, άπειρος, και προσπαθούσα να χτίσω κάτι που πλήρωνε εξαιρετικά λίγο (κατά τη γνώμη μου),

είχε αρκετά κακό όνομα στην αγορά και που σε γενικές γραμμές ήταν ασύμφορο.

Και απογοητεύτηκα πάρα πολύ!

Αλλά και πάλι. Ποιος ευθύνεται για αυτό?

Με ανάγκασε κανείς? Μου έδωσε κανείς ψεύτικα στοιχεία?

Οκ, ναι, υπό μία έννοια καλλιεργείται μία πολλές φορές ψεύτικη ή μεγεθυμένη εικόνα επιτυχίας.

Αλλά, δεν ήταν δική μου ευθύνη να έχω ερευνήσει σε βάθος τα δεδομένα,

πριν αποφασίσω να βάλω όσο χρόνο έβαλα?

Προφανώς και ήταν.

Άρα, θα ήταν λογικό να πάρω τους δρόμους παγανιά και να αρχίσω να διαλαλώ το κακό που έπαθα?

Μάλλον όχι.

Αυτό που γίνεται στο Δικτυακό Μάρκετινγκ γίνεται παντού.

Παντού άνθρωποι, εκτιμούν λανθασμένα, υπεραισιόδοξα και πέφτουν έξω.

Εγώ, εδώ και χρόνια έχω μια εταιρία χονδρικής σε είδη δώρου και διακόσμησης.

Σε κάθε σεζόν κατασκευάζουμε ή εισάγουμε καινούργιους κωδικούς.

Οι πελάτες μου, διαλέγουν ποια σχέδια θα αγοράσουν και ποια όχι.

Πάντα, συμβαίνει το εξής.

Όταν ένα σχέδιο πάει καλά, εξυμνούν το γούστο τους, το “μάτι τους”

το δεινό εμπορικό τους κριτήριο κλπ

Όταν το σχέδιο, δεν πάει καλά, θα πούνε κάτι τέτοιο:

Τι βλακεία είναι αυτή που μου πούλησες μωρέ, μπλα μπλα μπλα…

Γράφω μπλα μπλα μπλα, διότι μετά τις πρώτες λέξεις, παύω να ακούω.

Ποια η διαφορά ανάμεσα στους δικτυωτές και στους λιανέμπορους?

Και για να είμαι ειλικρινείς, και εγώ έτσι είμαι με τις εισαγωγές που κάνω.

Όταν πάνε όλα καλά, είμαι και ο πρώτος! Τα προιόντα ΜΟΥ πουλάνε σα τρελά!

Άμα όμως βλέπω τα σκούρα, από προιόντα ΜΟΥ, γίνονται ¨τα κινέζικα¨, “τα βέλγικα” κλπ

ανάλογα με το από πού τα έχω φέρει.

Παντού και με όλους γίνεται το ίδιο ακριβώς πράγμα.

Με μια μόνο διαφορά.

Εγώ, δε θα πάω ποτέ σε κάποιον να του προτείνω να ξεκινήσει εισαγωγές διακοσμητικών ειδών.

Προτιμώ να αγοράζει τα διακοσμητικά που εισάγω εγώ.

Ένας λιανέμπορος δε θα συμβουλεύσει ποτέ κάποιον να ανοίξει μαγαζί με τα είδη που πουλά,

Προτιμά να του τα πουλά αυτός.

Διότι υπάρχει ανταγωνισμός.

Στο δικτυακό μάρκετινγκ όμως, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

Η λειτουργία του συστήματος, βασίζεται στη σύσταση, την αναπαραγωγή και τη δημιουργία νέων συναδέλφων.

Αυτό δυστυχώς, έχει ως αποτέλεσμα να εκτίθενται στην ιδέα, άτομα άσχετα με επιχειρήσεις.

Άτομα στα οποία δεν έχει προταθεί ποτέ τίποτα επαγγελματικό, γιατίποτέ κανείς δεν τους θέλησε για συνεργάτες σε τίποτα.

Γιατί ποτέ κανείς δεν τους σκέφτηκε και γιατί κανένας επιχειρηματίας δεν πίστεψε ποτέ σε αυτούς.

Εκτός από τον ξάδερφό τους, που πρόσφατα ξεκίνησε να ασχολείται με το δικτυακό μάρκετινγκ.

Και που τους σκέφτηκε διότι πίστεψε, ότι ίσως να μπορέσουν να συνεργαστούν με επιτυχία.

Και διότι πιστεύει ότι έχουν κρυμμένες δυνατότητες.

Αλλά είναι τόση η κουταμάρα τους, που αντί, αν μη τι άλλο να κολακευτούν από την πρόταση,

αντί να εκτιμήσουν το γεγονός πως κάποιος πιστεύει ότι μπορούν να καταφέρουν κάτι, προσβάλλονται.

Προσβάλλονται, που ο ξάδερφός τους φαντάστηκε ότι μπορούν να ασχοληθούν με κάτι τέτοιο.

Όταν θα έπρεπε να ξέρει, ότι όλα τα απογεύματά τους είναι κλεισμένα μεύψιστης προτεραιότητας ζητήματα!

(9/10 φορές τούρκικες σαπουνόπερες, ειδήσεις στη συνέχεια και λίγο πριν τον ύπνο γκρίνια που δεν τους παρουσιάζεται κάποια ευκαιρία να πιάσουν την “καλή”)

Οκ, προφανώς αυτό το post έχασε το δρόμο του και πλέον βγάζω λόγο, αντί να αναλύω το θέμα.

Κλείνω, λοιπόν με το εξής.

Ο άνθρωπος που προσπαθεί αποτυγχάνει συνέχεια.

Ο άνθρωπος που δεν προσπαθεί όμως, είναι αποτυχημένος.

Ο άνθρωπος που προσπαθεί, ίσως μάθει από τις αποτυχίες του και ίσως κάποια στιγμή πετύχει κάπου

(εγώ θέλω να πιστεύω, ότι ανήκω σε αυτή την κατηγορία, μια που δεν πέτυχα στο δικτυακό μάρκετινγκ, αλλά στο κλασσικό εμπόριο )

περισσότερες πληροφορίες για αυτό το θέμα έχω εδώ

Ο άνθρωπος που δεν προσπαθεί,… τι ήθελα να πω?… Ο άνθρωπος που δεν προσπαθεί….

Ξέχασα.

Τέλος πάντων, ποιος ασχολείται μαζί του?

http://hellenicnetworkmarketing.wordpress.com/2012/05/31/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%B1%CE%BA%CF%8C-%CE%BC%CE%AC%CF%81%CE%BA%CE%B5%CF%84/#more-75http://hellenicnetworkmarketing.wordpress.com/2012/05/31/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%B1%CE%BA%CF%8C-%CE%BC%CE%AC%CF%81%CE%BA%CE%B5%CF%84/#more-75
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...