4 Ιδέες Για Τις "Γνώμες" Των Άλλων





Aν μιλάτε με ανθρώπους για το δικτυακό μάρκετινγκ και για την εταιρία σας, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα συναντήσετε ανθρώπους που θα σας πουν τη γνώμη τους... ανεξάρτητα αν την έχετε ζητήσει ή όχι. Και συχνά, οι γνώμες αυτές είναι αρνητικές και επηρεάζουν αρνητικά τους δικτυωτές, ειδικά αν είναι καινούργιοι στη δουλειά.
Πριν τους πείτε που να τη βάλουν τη γνώμη τους, ακολουθήστε τις παρακάτω 4 συνήθειες, για όσους σας λένε τη γνώμη τους και σας δίνουν "συμβουλές"...
1. Ποτέ μη δέχεστε τις γνώμες των άλλων σαν γεγονότα, μέχρι να μάθετε την πηγή τους και να είστε ικανοποιημένοι με την ακρίβειά τους.
2. Να θυμάστε ότι οι δωρεάν συμβουλές, ανεξάρτητα από το ποιον προέρχονται, θα πρέπει να εξετάζονται προσεκτικά πριν ληφθούν ως χρήσιμες. Γενικά, να θυμάστε ότι αυτού του είδους οι συμβουλές, αξίζουν ακριβώς αυτό που κοστίζουν... τίποτα!
3. Να έχετε το νου σας κατευθείαν, όταν κάποιος μιλάει υποτιμητικά και αρνητικά για κάποιον άλλον, γιατί αυτό που σας δείχνει είναι ότι είναι τουλάχιστον προκατειλημμένος για αυτό το άτομο. Μην ακούτε γνώμες από ανθρώπους που είναι προκατειλημμένοι.
4. Αποκτήστε τη συνήθεια να ρωτάτε "Πώς το γνωρίζεις αυτό;" κάθε φορά που κάποιος κάνει μία δήλωση την οποία δε μπορείτε να αναγνωρίσετε ως αληθινή. Ακολουθήστε αυτή τη συνήθεια πιστά και θα δείτε πολλούς ανθρώπους να κοκκινίζουν, όταν δεν ξέρουν τι να σας πουν ή όταν δεν μπορούν να προσδιορίσουν μία αξιόπιστη πηγή αυτού του οποίου ισχυρίζονται.
http://nblo.gs/ZjERe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...